Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

söndag 16 augusti 2020

14/8 Västersjön, Skälderviken mm

14/8 Har varit uppe och grävt en ränna mellan
båt och brygga, det har ju blivit så lågt vatten
i sjön så i onsdags trodde jag inte vi skulle
komma in igen efter fisketuren

På kvällen packade Gittan och jag en kaffekorg och
körde ut till Sälderviken för att se på solnedgången

Det var massor av folk till höger o vänster om oss
men fick en fin plats till våra stolar
21,47 försvann solen i havet, mäktigt

Tog även en bild över hamnen


Söndag 16/8  kl:08,09 kom jag till hamnen på
min cykelrunda, det är precis en mil hemifrån
och tog mej 24 min.

Det var en del fiskare på piren, och jag såg en del vak
här nedanför mej. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar