Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

söndag 18 oktober 2020

Lite blandat 17-18/10 Gröna Lid mm.

17/10 Torsten hade tur med en riktigt 
grön fluga

vid min cykel runda 18/10 kom jag förbi stenbrottet
i Hillarp, inte klokt vad stort det har blivit

Nere vid dammarna ca 11,30 var det bara två fiskare

Kalle har precis riggat sitt spö och
ska ge sej ut, han kör med den vanliga
svarta flugan.

På eftermiddagen körde jag och min fru ut en runda
och det blev ett besök vid Grönalid,
när man parkerat bilen är det ca:800m dit och
det är verkligen brant uppåt





Jag knackade på men ingen hemma så
det blev inget kaffe ;-)


i Skuggan var det riktigt kallt, men vilken
härlig skogspromenad det blev.
Tyvärr hittade vi inga trattisar

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar