Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

torsdag 1 oktober 2020

30/9 Hillarp och Västersjön

Idag var vi bara 6 gubbar vid dammarna
Det var trevligt att både Kaj A och Gösta 
kom, dom är inte där så ofta.
Vädret var strålande men fisken var
svårflörtad.
Staffan visar mej sin telefon som har
mycket bättre kamera än min, men denna bilden
som jag tog blev riktigt bra.
KL:18,00 gav jag mej ut på Västersjön med
båten, det blåste bara en svag syd ostlig vind
Solen dalade ner bakom granarna vid 18,30
Och här har vi månen som stiger upp
 från Rössjön kl: 19,15
Jag höll på till 20,30 då hade jag släppt
tillbaks 4 små Gösar och hade två st 45cmeters med hem,
Samtidigt med mej kom Magnus Jonssons grabb+en 
kompis in, dom gick ut samtidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar