Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

måndag 25 maj 2020

Hillarp 23/5 och 25/5

I lördags kväll 23/5 hade vi tur att Darius, Tomas och Otto
 var vid dammarna och vaktade, kl: 22,30 kom där 4 personer
 med spinnspö och skulle fiska, dom kom in genom grustaget
 så dom hade gått en bit.
 Dom pratade inte ren svenska.
 TACK KILLAR för att ni ställer upp som vakter,
 fler sådana som ni behövs tydligen.

Idag den 25/5 var Dan J. jag, Börje o Bibbi
samt Christer G uppe i det fina vädret
och fiskade. Dan fick en fin fisk, jag fick
en liten abborre som släpptes tillbaks
sen hade jag två regnbågar som högg på
ett par svarta flugor, Men jag vet inte vad
jag gör för fel eftersom dom hoppar
loss innan jag får in dem.
Jag får titta på er andra och försöka lära mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar