Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

lördag 23 maj 2020

21/5 Hillarps dammarna och Lycke

Kurt R var vid dammarna och lurade en av
dom svårfångade fiskarna att nappa. Grattis

Tomas P och jag var i Emmasjön Lycke och fiskade.
Tomas tog dessa båda ganska kvickt och jag
kammade noll och förlorade en krona

När vi kom dit vid sjutiden var det kö till att lösa
kort, och det var säkert 35-40 personer som
inväntade sju slaget så dom kunde börja

Jag tog plats vid dansbanan och Tomas står längst
bort till vänster

Här rätt över vid den djupare delen står en massa
spinnfiskare synd bara att dom får köra med
så tunga drag det är nästan så man får huka sej.
Jag såg en som hade ett 60gr Wiggler inte klokt

Här fick jag en bild på en fiskekompis
(Japan) från Lagan fisket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar