Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

söndag 22 mars 2020

S.I.R Tobys Cup vid Rönneå 21/3

Alla bilderna tillhör Swen J.
jag fick tillåtelse att lägga ut dem.

Igår lördag hade Swen J. sin återkommande tävling
vid Rönneå, det blev kalasväder och samlade en
hel del fiskare trots virus tider.
Jag hade anmält mej men tyvärr kunde jag inte va med
efter att jag fått op in en ny knäprotes.


Man måste inte fiska hela tiden, lite taktik snack
kan behövas när fisken är svårflörtad.


Och även en bit mat är inte så dumt.

Fiskarna var utspridda  längst ån

Men här vid gröningen närma ån och
korv grillningen passade denna
lille fiskare.

Sen vill jag passa på att tacka dom medlemmar
som ställer upp och går vakt på kvällarna vid våra
vatten. 
Ännu så länge är det bara 24 personer som ställer
upp men jag hoppas på fler. 
Ejler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar