Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

fredag 27 mars 2020

27/3 Seglarbryggorna Skälderviken

Idag var min fru snäll och körde mej ut till fiskeplatsen,
Det var redan 7 personer som fiskade  när jag kom
vid tiotiden, en del hade kommit redan lite efter sex
så dom började köra hem och lämnade över
sina platser

Även Goje hade blivit skjutsad dit av sin
fru en timme tidigare, vi får ju inte köra bil ännu
anses inte säkra så länge vi hoppar omkring
på kryckorna


Kjell R  och Boris finger

och här sitter jag, ingen av oss
hade ens ett litet hugg. Jag blev hämtad vid
middags tid och får prova någon annan dag igen
Då ska jag testa denna fluga som jag band igår
om jag kör den som upphängare och
ett 20gr sänke så kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar