Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

måndag 12 september 2016

Trollemölla sportfiske Degeberga 12/9 2016

Ola drillar fisk

Här hoppar fisken ur håven

Men han lyckades få tag på den

Min första fisk för dagen, 5,3 kg

Tomas har äntligen spräckt nollan

Så här kul är det att rensa fisk, men han blev ju van vid det idag

Stilstudie på Roger

Här har kalle fått böj på spöet



Även jag tog en samtidigt med Kalle min
vägde 3,7 o Kalles 4,8

Listan när vi körde hem vi 16 tiden,
några är kavar och fiskar så det kan bli fler.
PS jag vann priset på största fisk.
Nu skriver jag inte något på ca en vecka,
men skicka gärna fina fiskebilder till mej via mejl
ejlerplato@hotmail.com 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar