Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

lördag 4 juni 2016

Dammar och besök i Ä-holm

Idag körde jag upp till Dammarna vid åttatiden,
det var redan lite folk som kommit tidigare men
ingen hade fått något

Sven-Erik som köpt nytt spö var den förste som tog fisk

Sen var det Pers tur, Gösta och Boris var bara och hälsade på idag

Ni skulle sett en sån bamse jag missade

Åke W  tog full pott vid niotiden och tar nu en välbehövlig fika

Christer G provar sin nya Riolina

Vid middagstid var jag och frugan nere på torget och kollade glasburarna,
jag var inne i en och köpte en glass, den stackars tösen som skopade
upp min strut svettades så det säkert droppade ner i min glass
MEN VA GÖR DE

Liten vy på storgatan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar