Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

fredag 3 juni 2016

Ännu en fin morgon

Idag kom jag till vårt regnbågsvatten redan kl 06,15
solen hade inte gått över trädtopparna så det var skugga på dämmet.
Jag fiskade till 08,30 och hade då släppt tillbaks en fisk. Christer G och Simon O
kom också dit för att fiska.
När jag kom tillbaks vid 12,30 för att visa min sjukgymnast den natursköna platsen
 stod Simon fortfarande o fiskade, han hade tyvärr tappat en fisk.
Men talade om att det kommit upp en kille som tagit en fisk på första kastet, det var Tomas.
Jag tipsade om en bättre plats och då fick Simon denna 1,7kg fisk där, Grattis

Boris messade bild på en fluga man måste ha, så jag var inom Bengt
 och inhandlade rätt material

Skönt att sitta ute i skuggan en sån här dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar