Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

söndag 11 oktober 2015

Klubbens spätta mete med Vandia

Kronborg i morgonsol

tre förväntansfulla herrar

Taktiksnack på väg ut till fiskeplaten


Fikastund är ett måste på en skön fisketur.

Så här stor var den

Här är jag plåtad tillsammans med min gamle dyk kompis,
mitt livs första dyk i havet gjorde med Lennart utanför Ablaham för många herrans år sen,
på det dyket tog vi en Havskatt på över 8 kg

Rödspätta 840 gr

Det var Lennart C som tog den och
fick första pris av klubbmästare Staffan H

Min fångst tack vare Kjell Rosengren  som lånade mej ett av sina super tackel,
Tack Kjell utan dej hade jag säkert nollat

Frugan bjöd på en god öl när jag kom hem,
en bättre fru kan man väl inte ha?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar