Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

fredag 16 mars 2012

Rönneå 16/3

Idag när jag kom ut till fiskevattnet kl 08,00 var där redan 9 man redan där, det tog inte lång stund förrän Hans tog en liten blänkare som fick simma vidare.
Jan-Erik skulle hem före middag och gjorde några sista kast och han sa tänk om jag kunde lyckas få en över 40 cm idag.
Kolla va det blev

Gösta ville inte va sämmre så han tog en riktigt fin öring på en gul fluga.
Själv körde jag vid middagstid upp till Rössjöholmsån där som dom grävde
upp sten, där fick jag på en kilosöring på andra kastet med flugspöet
men tyvärr klarade jag inte av att få upp den. Så kan det va ibland, med det var en
härlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar