Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

fredag 29 januari 2021

Först skidtur sen fiske V-sjön

 

Idag kom bilderna i fel ordning tyvärr

På väg hem från V-sjön körde jag ner om dammarna
och fikade ihop med Goje o Bengt

Den här killen fiskade utanför vassruggarna
till vänster om båtplatsen i Ugglehult
jag tog en tur ut med sparken innan jag körde hem




Här är en av mina Abborrar som tog på en Mormyska

Tror det är Björn B och Felix som sitter
där borta, dom hade haft jättebra fiske 
tidigt på morgonen jag kom inte upp
förrän strax för e elva

En liten selfie

Här har vi Gay, tror han drog en borre i detta hålet

Så här fint var det när jag kom upp, det är Björn B som 
sitter en bit ut på sjön

Ja så var det min skidrunda upp vid Furutorp kl.8
på morgonen, det var -6° och rundan var 3,1 km
ganska hyfsat spår

Vid 9 tiden fick jag denna bild från Kaj N
som var uppe vid dammarna och
flugfiskade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar