Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

onsdag 23 september 2020

Lagan , Svampskogen och cykeltur i dimma

Den 21/9 Var jag i Lagan för 18:de gången
och titta vilken fin bänk det har kommit på
gröningen, kan va go att sitta och vila på

Idag fiskade vi vid andra trappan, det var 
Stig, Boris, Kjell och jag på morgonen så
tidigt så dom hade inte börjat 
släppa på vatten

Som ni ser är det inte mycket folk ännu
men när jag körde hem vid 12 tiden
var det säkert 30 personer



Den 22/9 tog Börje Jensen en fin Lax, tror det
var nere vid reningsverket,
GRATTIS 

22/9 Körde jag och min fru ut till vårt svampställe
trodde vi skulle hitta lite trattar, men kolla
skogen finns inte kvar. Var ska man nu leta?

Cykel rundan den23/9 vid 10 tiden, här står jag på
cykelbron mellan Ä-holm och Munka ovanför motorvägen
bilden är tagen mot Hedinsbil och Lidel

Bild söderut, bilisterna har nog inte märkt att
det är dimma för dom försöker följa hastigheten
som står på skyltarna 110 km 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar