Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

måndag 14 september 2020

14/9 Lagan sextonde gången i år samt Gösfiske på kvällen

Kl: 19,40 var jag på Västersjön som låg som en
spegel, Även Jan, Lennart och Torsten kom upp
för att fiska
Denna Gös på 48cm tog jag kl:20,20
 
Stig med en laxhona hans första fisk i Lagan
och han har bara varit här en gång tidigare

När jag kom vid sjutiden var vi bara 8 personer,
När jag körde hem vid tolv var här nog ett 30 tal

Idag lyckades jag ta årets första, 1,9 kg
men ändå en Lax

Mats P stod till vänster om mej och det var
väl klart ah skulle ta en både större och även
innan jag fick min, grattis kompis,
nästa gång tar jag en större 😆

(Mats innersta tankar)Jaha
nu är frysen snart full därhemma 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar