Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

onsdag 10 november 2021

10/11 Fiskedag vid Bondemölla, (Peters S. Event)

 

Här har vi två lyckliga killar med varsin fisk
togs precis innan jag och Tomas körde hem ca kl 15

Ännu en fin fisk

Här har jag min fisk på 5 kg,
 fy vad jag fick kämpa

Sen har vi en med en fisk strax över 6 kg

Tomas kämpar på i strömmen. Men
han tog en fin fisk på sitt allra första 
kast idag i övre dammen

Här nere är övernattnings rum, toaletter 
och matplatser både inne och ute

Här vände jag mej om och tog en bild över dammen
med kanalen längst upp som förbinder övre
och nedre dammen

Här kommer storfiskaren själv (Peter S) med en
fisk, han fångade nog minst 10 st men som tur 
var släppte han tillbaks dom flesta så vi andra
skulle få något att fiska på.
Tack Peter för en fin dag
Och tack till Tommy från oss alla
 för en fin Fiskedag

Ännu en lycklig fiskare .


Här är Tomas P med fisken han tog på
första kastet. Tror det var Peter S
som tog bilden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar