Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

onsdag 4 november 2020

4/11 Fiske i Strömhult med Rasmus grupp

 

Alla har inte hunnit skriva in sej,
 det var en fisk på över 6 kg


bild på ån nere ifrån den skarpa svängen

bild från samma ställe men uppströms

Renseriet

Några av dagens fiskar, dom andra ligger
i frysboxen

Bild från dammen, här togs många fiskar,
men där hade jag inte vågat stå


Min lilla fisk på 5,2kg som jag tog redan
kl: 07,30. då hade Björn redan tagit en.
vi började fiska 07,00.
Det var en härlig dag med ömsom regn och 
solsken. men det tar hårt på en gammal kropp
så jag vet inte om jag kan åka med fler gånger
kroppen tar stryk, får lida för det i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar