Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

torsdag 27 september 2018

27/9 Fiske dammarna o besök på DanTackel

Körde upp till dammarna efter frukost,
Gösta var redan på plats.
Vi fiskade en stund jag fick en gädda och Gösta 
en regnbåge sen tog vi kaffe o bulle som vi
båda hade med . Efter en stund kom Tomas P sen Henrik N
med sin dotter Saga och sin kompis Patrik S.
Vattnet är väldigt klart i dammarna och
fisken hoppar lite här o där
Varför är det inte fler som fiskar?
Idag lyckades jag landa en fisk

Tomas kom förbi och fick prova mitt spö

Sen var jag och lämnade halva min 11,5kg lax
 till kallrökning det blev även ett besök hos Stefan
där man hittade lite saker som man inte
visste att man behövde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar