Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

måndag 28 maj 2018

19-26/5 Mallorca Calla d ´Or

Här fick jag min första glass

Vi hyrde bil så vi kunde köra runt lite bla till
Porto Cristo där vi skulle bada och besöka grottorna

På besök i Cuevas Drach

Verkligen värt att besöka, visserligen ganska
lång promenad ned i underjorden men fint
hela vägen och sen en quartet av musiker som
kom ljudlöst glidande fram i båt på vattnet där nere
i underjorden, när dom började spela på två violiner, cello
och orgel. Det var mäktigt

Här har vi kommit till Soller och ska åka med dom gamla
spårvagnarna ner till hamnen

Vi hann även besöka en Picasso utställning

Givetvis hade jag utrustning med så jag kunde
simma runt bland en massa fiskar både
stora o små

På eftermiddagen var det tid att vila lite

Och på kvällen skålade jag med Rolf från Lomma,
han bjöd på cava för att jag fyllde år,
vi tog den i plastglas för jag ville ju inte bli firad.

Vi bodde på Palia Dolce Farniente
med All inclusive
Det var en fantastisk personal, rent o fint
och VILKEN mat,mmmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar