Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

lördag 3 juni 2017

Dammar, Pärans dag, V-sjön

På min morgon cykeltur idag körde jag
förbi dammarna Kl.08,30 och där träffade jag Ola 
 som fått en riktigt fin fisk ca: 2,3 kg

Här har vi Ola som svidat om efter det lilla ofrivilliga badet,
även Boris kom just när jag skulle cykla vidare

Kl: 11,25 hade Tomas varit där och fått en mindre fisk
som det var riktigt bra fart i

Vid 12 tiden körde Gittan o jag till Båstad för ett besök på
Pärans dag, massor av folk och långa
köer till allt

Här har vi även en Tv kock på plats

15,40 fick jag denna bild från Gays o min brygga, det var Tomas,
Gullvi  med syster o man som hade en cykelfika där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar