Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

måndag 19 december 2016

17-19 December

Lördag morgon cyklade jag min morgonrunda
och körde in om dammarna, där fanns bara liten
öppning vid inloppet annars var det helt istäkt,

Ola passade på att lufta några flugor nere vid
Citadellet för där var isfritt på lördagen 1,1 kg fick han
hem för det var trögfiskat m fluga, spinnfiskarna hade
bättre tur.

Måndag 19:de Boris ringde och talade om att Kaj N var uppe
och fiskade idag.  Fin fisk på 0,9 kg
Grattis

Jag körde själv upp strax efter middag, Goje o Morten var på plats
dom hade haft lite känning men inte fått upp någon.

Själv fick jag på en fisk vid inloppsröret när jag stod och pratade med Jan M
men tyvärr den släppte, den hade jag velat ha till röken idag

Det bara fortsätter att ramla in fiskare ju längre dagen går,
jag körde hem så jag vet inte hur det gick för dem.
men dom kanske sänder ett mejl om det.
Claes Svarade att varken han eller Urban T fick upp något idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar