Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

lördag 18 juli 2015

Fiske mm

Denna fina fisk på 2,8 kg tog Tomas P den 16:de. kolla flugan
Fredag morgon åkte vi ut till piren, bra med folk men ingen fisk

Kjell R o Boris H gav sej ut på havet för att fånga makrill, dom hade fått en.

En meter orm träffade jag på när min fru o jag var ute för att plocka kantareller,
 den låg mitt på vägen så jag fick flytta in den i snåren så den inte skulle bli överkörd.
(Kantareller jo vi hittade ½ liter)

ca kl 16,30 körde jag upp till dammarna  för att fiska med  Tomas barnbarn,
även Boris kom upp en runda, just när barnen åkt hem fick jag ett rejält napp men lyckades inte få upp den.
 PS Boris såg fisken och den var stor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar