Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

söndag 28 juni 2015

Dammarna 27/6

Lördag eftermiddag, Nog får man säga att det är svårfiskat det var många som provat
och jag tror det bara var Tony A som fått en,
 
efter att jag testat 11 flugor hittade jag rätt. En tiger med riktigt grön Marabou stjärt.

1,6 kg Det ska bli några goda middagar

Jag undrar om det är några som kan tänka sej att komma med upp till dammarna några kvällar då och då för att stävja tjuvfisket.
Ni som är intresserade kan väl kontakta mej och tala om vilka dagar ni skulle kunna,
så sätter jag ihop några grupper som kan åka dit på kvällarna  när det mörknar.
plato@hotmail.com   eller  0706-628631
MVH Ejler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar