Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

söndag 23 november 2014

En timmes fiske och sen julskyltning

Var tvungen att komma ut en runda för att försöka glömma värken i nacken.
Denna lilla firre lurade jag till hugg på tredje kastet på Boris plats

ca 1 kg vägde den, och ni ser vilken fluga den gillade.
Jag var inte ensam vid dammarna idag,
 Per E, som redan tagit fisk innan jag kom ovh Ronny, Lena med kompis

Här har vi tomteverkstaden hos Joakim Ivarsson
på Ö Järnvägsgatan i Munkaljungby som var riktigt välbesökt



Här bjöds även på glögg o pepparkakor som NP Nilssons sponsat med

Kolla vilken fin bil jag byggt


Någon hade ordnat ljusspel på kyrkan,jag tyckte det var fint,
men det hördes även andra kommentarer

Dotterns Tomte bänk skäms inte för sej, den är verkligen fin.
Jag säger som Leif Mannerström,
 Det är ju jag som gjort stommen till bänken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar