Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

söndag 9 mars 2014

Lördag o Söndag



Fick en bild från Boris igår, Kjell tog en fin öring på 1,5 kg, Grattis
 

Själv var jag ute idag började vid hamnbron, Erling hade haft ett fantastiskt fiske på morgonen innan det började blåsa, 7 fina hugg och han tog hem en fin öring, jag flyttade mej upp i lä till Tornbergs brygga där stod en kille redan som kommit vid sex tiden, jag fick i alla fall ett rejält hugg men den var bara med en liten stund.
 
 
Jag har ett par NYA Geoff Andersen byxor Zoon byxor storlek  L
som inte passar om min mage, mitt midjemått är 103 cm
säljer dem för 1000 kr


 
NY Geoof Andersen Jackan LVS 3 TM  st L  passar mej bra
 men vill du köpa både jacka o byxa så får du båda för 2000 kr



Ejler Plato 0706-628631
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar