Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

torsdag 6 februari 2014

Västersjön

Idag körde jag upp till Ljungabolet vid kl 9  för att prova lyckan,
 Gay var där igår och tog Abborrar så det räcker till två middagar
Mitt nya hopfällbara spark som jag fick i julklapp kom väl till pass idag

Björn i förgrunden o F Finnman lååångt ut på isen,
men ok den var ca 10cm som tunnast


Provade med balansare, mormyska, maggots o räka, inget hjälpte,
jag körde hem vid ca 15,00. Björn stannade kvar en stund till, ger
mej sjutton på att det satte igång att nappa sen jag kört.


Det var bara Björn som hade fiskelycka,
 dom här fyra tog han innan jag skulle hem. PS
vi använde nästan samma grejer att fiska med,
MEN MAN SKA HA TUR



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar