Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

fredag 9 augusti 2013

Idag skulle man varit i Lagan

Idag på förmiddagen hjälpte jag med Glenn med att transportera en båt från Drakabygget till Vejbystrand.
sedan var jag med fru o dotter till Ängelholm på matmarknaden, otroligt så mycket gott där fanns.
Gösta o Boris var i Lagan o fiskade och där var även det andra gänget Ängelholmare, synd man inte kunde va med när storlaxarna var på hugget.
 

 
Stort grattis till Gösta o Kalle

Gösta med Lax på 2,5kg (Boris bild)

Kalle med Lax på 12,2 kg ( Boris bild)

Tack Boris för de fina bilderna.
PS: Nu drar jag till Jämtland några dagar för att vandra o ev.: fiska lite,
 men sänd gärna bilder på vad som händer i våra vatten.
 Fråga  dem ni tar bilder på om jag får lägga upp dem på min blogg så jag vet om det är ok
0706-628631 Ejler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar