Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

söndag 7 april 2013

Besök på Fiskemässan Elmia

Kl 09,00 startade bussen från Ängelholm,
några minuter senare var vi ett gäng som gick på i Munka.
efter kört halva vägen stannade fi för fika o kisse pause 
 
 


Det är svårt att gissa vad den kan väga, men jag har tagit större

Titta vad fina spö vi köpt
 
Det blev ingen håv iår hellre
Lustigt, Sven fick se en tjej på väg ut med en skinnhatt på huvudet
och sa det var en sådan hatt jag provade där inne.
Hon vände sig om och lät Sven prova den och berättade att hon köp den i Hede
och att hon bara flugfiskade, jag tyckte jag kände igen rösten o frågade
om hennes pappa lärt henne. Det visade sej att det Var Ann-Sofie som jag
träffat uppe hos Ola Tyselius i Börtnan för ett par år sen.

 
Inte illa att komma på fiskemässa o få en puss



1 kommentar: