Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

fredag 1 februari 2013

Västersjön

Idag var jag först o kollade isen på våra dammar, det är ok att gå ut men var försiktig vid kanterna.
Sen körde jag upp till nordöstra hörnet av V-sjön, det är inte överallt man kan ta sej torrskod utpå isen
 men sen är den 15 cm tjock så det är fin pimpel o skridsko is.
 ( glöm inte ispik och dubbar)
 

Jag fick endast 5-6 sådana här små borrar men hade ett par rejäla hugg som jag inte lyckades få upp

Gay hade gått ut från södra stranden för att testa några grynnor, men jag tror inte han hade så stor tur hellre.
talade m Björn B när jag kom hem han o Fredrik F hade gått ut från Ljungabolet och det hade varit trögt där också.
Imorgon bittig bär det iväg med gubbdagis till Burg för att inhandla lite till kommande fester, ska bli kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar