Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

måndag 31 december 2012

Årets storfiskare som finns i min bildbank. mm

Goje med fin Regnbåge, foto Ejler

Gerold med Nissan Lax, foto ?

Boris med Lagan Lax, foto ?

Stig med Gös från Västersjön, foto Ejler

Gösta med Lagan Lax, foto Ejler

Goje med pimpelfiskad Regnbåge, dammarna.
Tror han har tagit största på både fluga o pimpel i år Grattis
foto Ejler


Isfiske Långasjön Össjö, Bengt J. tog bilden på en okänd fiskare nu vid jultid

Eftersom jag fällt en massa björkar så var jag bara tvungen att hitta på något kul,
blev sådär man är ju ingen Ernst K

Ja, jag var tomte hos några familjer med små barn i år också,
det är jätteskoj att få dela ut klappar till de små.
GOTT NYTT ÅR PÅ ALLA 
SOM KOLLAR MIN BLOGG 

1 kommentar:

  1. Gott nytt år tillbaka till er , och Nej Tack och lov är du ingen ernst K

    SvaraRadera