| Kaj kör med röjaren |
| Vi var 13 personer som arbetade Kurt hade varit där dagen innan och klippt de stora gräsytorna |
| En spötopp som vi hittade i gräset. finns hos Ejler nu. |
| Sven hade egen fika med sej, men så började han jobba tidigare än vi andra, han kör ju och hämtar alla verktygen. det är Erling som ser sugen ut. |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar