Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

torsdag 15 april 2021

Torsdag 15/4 Strömhult

Kl:04,00 hämtade Kalle G mej för en fiskedag i Strömhult
När vi började fiska kl:06 var det vitt i gräset och
-2°  det frös i spöringarna så man fick hålla
på att rensa dem mellan kasten
 
Bilderna kommer tyvärr inte i rätt ordning, för jag är nog
 lite för trött och sliten efter denna dags fiske
men roligt hade vi.


Här är närbild på min största fisk

Här har jag fångat en öring. men dom
får man inte ta upp


Kalle vilar upp sej lite för det tar i ryggen
att fiska

Tror det är Pär so ska håva en fisk


Härligt med en värmande brasa till
kalla händer, men varför ska man alltid 
få röken på sej



Här är min stora fisk

Och mena två första som jag tog innan
kl: 07,00


Lunch uppehållet
Pär med en av sina fiskar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar