Natur

Natur
Vattenfallet i Munka Ljungby. Har ni svårt för att lämna kommentar så mejla mej istället plato@telia.com

söndag 13 september 2015

Dammarna idag söndag

Lite blåsig o regnig eftermiddag, inget speciellt att göra
 så jag körde upp till dammarna en stund, Magnus L var redan där uppe
och sa att där varit fler fiskare tidigare,
Magnus hade tappat en fisk och haft ett par hugg till på orange fluga.

Magnus tog en fisk med sej hem men hade ett par till på, även Lena tittade upp för att fiska ett tag
 det tog inte lång stund förrän hon hade krokat en fisk

efter att jag kontaktat Tomas P om att jag fått fisk så cyklade han till dammarna.
även Anders D och  (?)  kom 
jag tog en fisk i varje damm 0,9hg o 0,8 hg
På parkeringen mötte jag Goje o Jan M som även de skulle fiska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar